• Kategorie
  • Szukaj
  • Dostawa i realizacja zamówień – FAQ | Optimum BHP

Dostawa i czas realizacji zamówienia w sklepie Optimum BHP

Masz pytania o dostawę? Tutaj znajdziesz odpowiedzi dotyczące czasu realizacji, form wysyłki, kurierów i opcji ekspresowych.

P: Ile trwa realizacja zamówienia?

O: Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 2–9 dni roboczych, w zależności od dostępności towaru w magazynie i różni się w zależności od producenta. Orientacyjny czas na wysyłkę jest podany przy produkcie na karcie produktu. W przypadku zamówienia produktów o różnym czasie realizacji, towar będzie wysłany zgodnie z dłuższym terminem. W przypadku zamówienia towaru z personalizacją lubi ścisłym sezonie zimowym, realizacja zamówienia może ulec wydłużeniu. 

P: Jakie są dostępne formy dostawy?

O: Oferujemy dostawę kurierem (DPD, InPost) oraz do paczkomatów InPost.

P: Ile kosztuje dostawa?

O: Koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy wysyłki i widoczny jest w koszyku przed finalizacją zamówienia. Orientacyjnie paczka do 30 kg kosztuje ok 24 zł brutto. Darmowa dostawa od kwoty 4.000 zł brutto.

P: Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

O: Zamówienie będzie wysłane w terminie podanym przy produkcie który zamówiłeś. Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych a nie kalendarzowych. 

P: Nie dostałem przesyłki. Co się dzieje z moim zamówieniem?

O: Jeśli  nie dostałeś przesyłki sprawdź termin realizacji podany an karcie produktu. Pamiętaj, że podajemy termin w dniach roboczych a nie kalendarzowych. Upewnij się, że podczas składania zamówienia nie było informacji na stronie sklepu o opóźnieniach wynikających ze szczytu sezonu lub, że zamówiony produkt jest niedostępny. Sprawdź w tym celu swoją skrzynkę pocztową - także folder ze spamem. Znajdziesz tam maila z aktualnym statusem zamówienia i całą korespondencję z naszym sklepem.

P: Czy mogę przyspieszyć realizację zamówienia?

O: Jedyną formą przyśpieszenia realizacji jest szybka płatność lub w przypadku braku dostępności zamówionego produktu na magazynie producenta, szybkie potwierdzenie zaproponowanego zamiennika.

P: Czy mogę wybrać paczkomat?

O: Tak, możesz wybrać dogodny dla Ciebie paczkomaty

P: Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

O: Jeśli przesyłka wychodzi z naszego magazynu masz dostęp do nr listu przewozowego. Jeśli towar wysyłamy prosto od producenta - nie ma takiej możliwości.

P: Czy oferujecie wysyłkę zagraniczną?

O: Tak. Towar wysyłamy w całej UE. Jeśli nie ma Twojego kraju na liście napisz do nas na obslugaklienta@optimumbhp.pl

P: Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

O: Możesz odebrać zamówienie w naszej siedzibie w Tychach

P: Gdzie macie sklep bhp?

O: Sklep bhp mamy tylko w Tychach

Brak produktów do wyświetlenia