• Zwroty i reklamacje

Zwroty i wymiany:

WAŻNE! PRZED ODESŁANIEM PRODUKTU PROSIMY: SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI W CELU USTALENIA ADRESU ZWROTU! 

Zwroty w większości przypadków przyjmujemy na nasz adres podany poniżej ( zależnie od zamawianego produktu dlatego rposiuy ow cześniejszy kontakt celem ustalenia adresu zwrotu)

Optimum BHP

ul. Różana 3 ,43-100 Tychy

 

Konsument, osoba fizyczna nie dokonująca zakupu na fakturę VAT a paragon ma prawo zwrotu towaru bez podania powodu zwrotu, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Prosimy o kontakt przed odesłaniem produktu oraz o zwrot nieużywanego towaru w oryginalnym opakowaniu.

PODSTAWĄ WYMIANY JEST DOWODU ZAKUPU (paragon).

Towar do wymiany przyjmujemy wyłącznie w oryginalnym opakowaniu. 

W przypadku dostarczenia do Klienta towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem koszty wymiany ponosi Sklep. W innym przypadku koszty związane z odesłaniem poprawnie dostarczonego towaru i wysyłki nowego towaru ponosi Konsument.

 Warunki wymiany towaru na inny rozmiar, kolor:

  • towar znajduje się w nienaruszonym stanie, nie nosi żadnych śladów użytkowania, posiada fabryczne opakowanie oraz metki,
  • towar posiada oryginalne opakowanie, opakowanie jest integralną częścią towaru,
  • klient posiada oryginał dowodu zakupu.

Regulaminowo nie przyjmujemy zwrotów dokonanych na fakturę jednak klienci biznesowi, przedsiębiorcy mogą zgłosić chcęć zwrotu towaru w celu indywidualnego rozpatrzenia prośby o przyjęcie zwrotu. Jeśli zakupiony produkt jest w ciągłej naszej sprzedaży dział handlowy może wydac pozytywną decyzję odnośnie przyjęcia towaru do zwrotu lub zgodzi się na wymianę  produktów na inny model.  Zwroty pomiędzy firmami zawsze rozpatrujemy indywidualnie, jednak z zasady należy mieć na uwadze, iż zgodnie z regulaminem, nie przyjmujemy zwrotów dokonanych na firmę. Jeśli chcą Państwo zakupić większą partię towaru dla większej ilości pracowników, rekomendujemy zakup pojedynczych sztuk |(odziezy czy obuwia) w celu przymiarki i wyboru odpowiednich rozmiarów

Procedura wymiany:

Chęć wymiany należy jak najszybciej zgłosić za pośrednictwem e-mail zamowienia@optimumbhp.pl poprzez pisemne oświadczenie (prosimy podac nr zamówienia), a następnie odesłać towar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminu będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

Klient odsyła formularz wraz z oryginałem dowodu zakupu i towarem NA SWÓJ KOSZT  na adres magazynu. Adres zostanie wskazany przez naszego pracownika.

Po otrzymaniu przesyłki, towar zostaje sprawdzony pod względem śladów noszenia itp. Wymiana towaru na inny rozmiar możliwa jest  w przypadku odesłania nieużywanego produktu oraz w miarę dostępności produktu. Koszt zwrotu i wysyłki pokrywa Klient. 

 

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

 

REKLAMACJA

Produkt do reklamacji prosimy odesłać do nas z pismem z nr zamówienia, danymi klienta oraz opisem uszkodzenia. Produkty odesłane do reklamacji muszą być czyste i wyprane (dotyczy odzieży).  Do formularza reklamacyjnego prosimy dołączyć skan/ksero dowód zakupu.