• FAQ najczęściej zadawane pytania

Czy mam czekać na dokonanie przelewu po złożonym zamówieniu?

Zalecamy poczekać na potwierdzenie dostępności zamawianego produktu i dokonanie płatności w momencie, gdy mamy pewność, iż zamówiony asortyment jest dostępny. 

 

Czy jeśli zapłaciłem za zamówienie a towar jest niedostępny czy odzyskam pieniądze?

Oczywiście. Jeśli zamówiony i zapłacony towar jest niedostępny, wóczas niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze na konto. Możesz też wybrać inny produkt z naszego asortymenu.

 

Jak szybko wysyłane jest zamówienie?

Przy produktach są podane orientacyjne dni wysyłki. Dni wysyłki podane są w dniach roboczych i nie uwzględniają weekendów i dni wolnych. Staramy się wysyłać zamówienia jak najszybciej, jednak jesteśmy ograniczeni dostawami firm producenckich.

 

Jeśli zamawiam kilka produktów jak paczka zostanie wysłana?

Jeśli złożyłeś zmaówienie na kilka produktów wóczas zamówienie może zostać wysłane po sporowadzniu produktu z najdłuższym teraminem realizacji. Często, jeśli czas oczekiwania jest długi, wysyłamy dostępny asortyment szybciej a produkt, na który musimy czeka dosyłamy w późnieszym terminie na swój koszt. 

 

Zamówiłem kilka produktów ale nie otrzymałem wszystkich. Dlaczego?

Jeśli nie otrzymałeś całego zamówienia, reszta towaru najprawdopodobniej została wysłana bezpośrednio z magazynu producenta i dotrze do Ciebie wcześniej. Możliwe też, że wybrałeś formę dostawy częściowej, czyli nasza hurtownai wsyłała tylko to co było dostępne.

 

Co to jest częściowa realizacja zamówienia?

Częsciowa realizacja zamówienia polega na wysyłce produktów dostępnych, w sytuacji, gdy część produktów z zamówienia jest wyprzedana. W takie sytuacji zwracamy różnicę za opłacone z góry zamówienie lub wysyłamy paczkę za pobraniem na mniejsza kwotę- zaleznie od wyboru sposobu płatności.

 

Czy mogę zwrócić towar zakupiony w hurtowni Optimum BHP?

TAK. Towar zakupiony w sklepie on-line może zwrócić konsument, ktory dokonuje zakupu na paragon. Nie dotyczy to zwrotu dla przedsiębiorców. Masz 14 dni na odesłanie nieużywanego produktu.

 

Czy mogę reklamować towar?

Jak najbardziej. Prześlij nam czysty produkt, wraz z protokołem reklamacji. Podaj nr zamówienia, swój adres, opis uszkodzenia oraz ksero faktury lub paragonu. Towar odeślij na nasz adres: Tychy ul. Różana 3.

 

Czy mogę zwrócić towar?

Tak, nieużywany towar możesz zwrócić jeśli dokonałeś zakupu jako Konsument w rozmieniu przepisów UOKiK, cyzli dokonałes zakupu nie zwiazanego z prowadzeniem działalności gospodraczej. Do zwrotów przyjmujemy towar kupiony na paragon. Nie realizujemy zwrotów kupionych na fakturę.

 

Kupiłem towar na fakturę na firmę, cyz mogę go zwrócić?

Regulaminowo nie przyjmujemy zwrotów dokonanych na fakturę jednak klienci biznesowi, przedsiębiorcy mogą zgłosić chcęć zwrotu towaru w celu indywidualnego rozpatrzenia prośby o przyjęcie zwrotu. Jeśli zakupiony produkt jest w ciągłej naszej sprzedaży dział handlowy może wydac pozytywną decyzję odnośnie przyjęcia towaru do zwrotu lub zgodzi się na wymianę  produktów na inny model.  Zwroty pomiędzy firmami zawsze rozpatrujemy indywidualnie, jednak z zasady należy mieć na uwadze, iż zgodnie z regulaminem, nie przyjmujemy zwrotów dokonanych na firmę. Jeśli chcą Państwo zakupić większą partię towaru dla większej ilości pracowników, rekomendujemy zakup pojedynczych sztuk |(odziezy czy obuwia) w celu przymiarki i wyboru odpowiednich rozmiarów.