- Kategorie
-
Star Wars: The Deckbuilding Game. Clone Wars REBEL
168.14
Opinie | |
Wysyłka w dniach roboczych - towar pod zamówienie |
48 godzin |
Cena przesyłki | 19.99 |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 0841333127282 |
Los Republiki jest niepewny i to od Ciebie zależy jego przyszłość...
Galaktyka podzielona! Odkrycie fabryk droidów na Geonosis i nagłe powołanie Armii Klonów zapoczątkowało Wojny Klonów. Niezliczone zastępy droidów wysyłane przez Sojusz Separatystów stanowią nie lada wyzwanie dla Jedi, strażników Republiki Galaktycznej. Ale nie tylko los Republiki leży na szali i cała galaktyka wstrzymuje oddech w oczekiwaniu na wynik tego konfliktu...
Star Wars: The Deckbuilding Game - Clone Wars to niezwykle emocjonująca i łatwa do nauczenia dwuosobowa gra karciana, która przeniesie potyczki z okresu Wojen Klonów prosto na Wasz stół. Każdy gracz stanie się stroną tego konfliktu jeden pokieruje siłami Republiki, drugi poprowadzi Separatystów. Na przestrzeni gry obaj będą stale ulepszać swoje talie, kupując coraz potężniejsze okręty i werbując nowe jednostki, aby zwiększyć swoją siłę rażenia i pozyskiwać więcej zasobów. Wszystko po to, by zyskać przewagę, która przesądzi o losach konfliktu.
Na czym to polega?
Celem gry jest zniszczenie 3 baz przeciwnika zwycięży ten, kto zrobi to jako pierwszy. Aby tego dokonać, będziecie wykorzystywali jednostki i okręty charakterystyczne dla Waszej frakcji, a także neutralne postacie, które mogą stanąć po Waszej stronie.
Każdy z graczy rozpoczyna zabawę z dedykowaną talią swojej frakcji, składającą się z 10 kart. Nie są one zbyt potężne, a zdecydowana większość kart nie ma żadnego efektu poza generowaniem zasobów. Ich gromadzenie pozwoli Wam na zakup kolejnych kart, a tym samym budowanie coraz silniejszej talii z rundy na rundę.
Kluczem do zwycięstwa jest opracowywanie i realizowanie odpowiedniej strategii. Na ostateczny wynik rozgrywki złoży się wiele czynników: zakup najlepszych kart, wybranie baz, na których będziemy stacjonować, umiejętne wybieranie celów ataków, gromadzenie zasobów i próby przechylenia szali równowagi Mocy na swoją korzyść.
Zawartość:
- 10 startowych kart Republiki
- 10 startowych kart Separatystów
- 90 kart galaktyki
- 10 kart pilotów z Zewnętrznych Rubieży
- 20 kart baz
- tor równowagi Mocy
- 50 znaczników obrażeń
- 20 znaczników zasobów
- znacznik Mocy